آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

عشق فوتبال

1394/8/23 9:20
نویسنده : مامانی
872 بازدید
اشتراک گذاری

بابای آنیسا عاشقه فوتباله هم تماشا کردنش هم بازی کردنش هم حرف زدن درموردش و

.... یعنی کلن با کلمه فوتبال عجیب حال میکنه و از خود بی خود میشه البته از حق نباید

گذشت بازیشم خیلی خوبه ولی خوب چون قبلن به هیچی جز درس خوندن اهمیت نمیدادن

هیچکس به  این  علاقه وافر و بازی خوب اهمیتی نداد و مانع پیشرفتش شدن وگرنه به قول

خودش الان تو تیم ملی بودخندونک  ..... اوایل زندگی  نسبت به این موضوع بی تفاوت بودم ولی

بعد هر چی که گذشت دیدم نه این علاقه خیلی زیاده طوری که کم کم شد در نقش هوو

آخه هر وقت فوتبال داره ما نه می تونیم مهمونی بریم نه خرید و نه هیچ کار دیگه ای  ،

وقتی قوتبال میبینه اگه من و آنیسا خودمونم بکشیم اصلن متوجه نمیشه یعنی فقط زل

میزنه به تلویزیون حتی پلکم نمیزنه .... کچل

از شانس قشنگ من تو شرکتشون یه تیم فوتیال تشکیل دادن و علیرغم مخالفتای من هفته

ای دو روز میرفتن فوتبال و بعدشم جیگرکی و .... خنده

سه هفته پیش تو فوتبال آقای همسر خواستن که از اون شوتای سوباسایی بزنن که یکدفعه

به توپ نمیرسن و نقش زمین میشن و دیگه از شدت زانو درد نمیتونه از جاش بلندبشه و

دوستاش می یارنش خونهغمگین

روزای اول جناب پدر به دلیل ترس از محروم شدن از فوتبال لنگون لنگون راه میرفتن و میگفتن

هیچیم نیست با استراحت خوب میشم ولی بعدش که دید نه انگار خیلی جدیه رضایت به

دکتر رفتن دادن - به زحمت نوبت ام آر آی گرفتیم و رفتیم و مشخص شد که بله رباط صلیبی

پاشون پاره شده و زانو قفل کرده و باید اورژانسی عمل بشن تعجب

 یکشنبه هفته پیش عمل شدن و سه هفته ای رو مجبورن خونه نشین باشن تا بعد بتونن با

عصا راهی کار بشن و من از یکطرف نارحت به خاطر دردایی که میکشید و انجام پروسه عمل

و ... . . و از طرف دیگر خوشحال از اینکه دیگه فوتبال رفتن تعطیل شد رفت پی کارشجشن

البته این خوشحالی دیری نپایید و دیشب فرمودن که دکتر گفته برات همچین دو باندش کردم

که بعد از 6 ماه بتونی راحت فوتبال بازی کنی تعجبگریه

خدا آخر و عاقبت مار و با این عشق به فوتبال بخیر کنه البته ناگفته نماند که جناب پدر به

شدت علاقه دارن که آنیسا رو بذارن مدرسه فوتبال تا یه فوتبالیست موفق باشه خندونک

نظرات (29)

مامان زینب
23 آبان 94 13:43
ای جانم که هم دردیمم خخخخخخخخ ماهم اوایل این مشکل بیشتر داشتیم اما الان کمتر و هفته ای یک بار میرن . خدا به داد ما زنا برسه. ایشااله زودتر هم خوب بشن .بیچاره آنیسا حالا بچه خودش دوست داره فوتبال رو؟
مامانی
پاسخ
واقعا حالا اگه ما زنا این علاقه رو داشتیم دیگه وا مصیبتا چه خوب که با گذشت زمان کمتر شده هنوز که درکی از فوتبال نداره باید بزرگتر بشه تا ببینیم حریف پدر میشود یا نه ؟ در واقع زور من بیشتر میچربه یا جناب پدر
مامان راحله
23 آبان 94 17:31
علاقه س دیگه .. کاریش نمیشه کرد . ان شالله زودتر بهتر بشن
مامانی
پاسخ
واقعا باید قبولش کرد چون من خیلی تلاش کردم درمون نداره
مامان ماتیسا
24 آبان 94 14:34
ایشالا همسرتون هر چه زودتر سلامتیشونو به دست میارن وای که خواهرجون منم بیزارم از این هواداری آقایون از فوتبال اصلا همشون همینجورین ها
مامانی
پاسخ
وای می بینم که تعدادمون داره زیاد میشه متاسفانه انگار خیلی از آقایون به این درد مبتلا هستن چه کنیم خواهر با این عشق افراطی
مامان ریحانه
24 آبان 94 15:36
چه اتفاق بد و ناراحت کننده ای خدا رو شکر همسر من به فوتبال علاقه ای نداره و عشق والیباله و به خاطر همینم پارسال انگشت شستش بد جوری ضربه خورد و کلی هم درد داشت مامانم با درمانهای خونگی خوبش کرد منم با قیافه ی طلبکارانه گفتم تا تو باشی دیگه نری والیبال حالا همسر شما بنده خدا کارش از درمانهای خونگی گذشته بوده و به عمل رسیده حالا خدا رو شکرکه عاقبت کارش خوبه و عمل موفقی بوده خواهر امان از علاقه ی این آقایون به فوتبال و متاسفانه ما این مورد را در رابطه با پسرم دارم و چقدرم کلافه کنندست عزیزم الهی که روزگارت همیشه به شادی بگذره آنیسا طلا رو ببوس
مامانی
پاسخ
ریحانه جون خیلی خوشحالم از اینکه همسرت فوتبالی نیست خیلی بد دردیه متاسفانه تا اینجایی که من دیدم درمان هم نداره باز والیبال خیلی بهترهریحانه جون در مورد پسرت حتما تا علاقش افراطی نشده یه کاری بکن وگرنه عروس بینوا مثل ما گرفتار خواهد شد البته بازم جای شکر باقیه که بخیر گذشت و اتفاق بدتری براش نیفتاد ببوس نازنین عزیزمو
مامان مهدیه
26 آبان 94 15:02
خیلی جالبه. من هم دقیقا همین مشکل با همسرم دارم.خیلی در این مورد با هم تفاهم داریم
مامانی
پاسخ
عزیزم چه کنیم با این عشق به فوتبال
مامان هستیا
27 آبان 94 8:54
سلام عزیزم . امان از این آقایون فوتبال دوست باز خدارو شکر عملشون خوب بوده. حالا من برادرامو و بابام شدیدا فوتبالی هستند ولی برعکس همسری اصلا اهل فوتبال نیست از وقتی ازدواج کردم آرامش پیدا کردم راحت شدم از دست فوتبال های داداشام و بابام
مامانی
پاسخ
عزیزم از همین جا اعلام میکنم از ته دل که خوشا به حالت شوهرت فوتبالی نیست درد و رنج عظیمی از بیخ گوشت رد شده من متاسفانه در خانه پدری هم از دست داداشا آرامش نداشتم ببوس هستیای عزیزمو
مامان آروین
27 آبان 94 13:55
سلام خانومی. خدا رو شکر که عمل همسرت موفقیت آمیز بوده. می دونم خیلی سخته برات. ما خانوما نیاز داریم بهمون توجه بشه. ولی گاهی عادات همسرامون دیگه از حد می گذره. البته خدا رو شکر همسر من الان عادت بدی نداره ولی قبلا لب تاب هووی من بود.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم من فقط اینکه زندگیمون تحت تاثیر فوتباله اعصابممو خورد میکنه وگرنه مشکلی باهاش نداشتم
مامان صفا
27 آبان 94 22:04
ای جان خانومی حالا انشالله زودی خوب بشن روی ماه آنیسا رو ببوسین
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مامان جون
28 آبان 94 7:35
امان از دست این فوتبال که هرچی میکشیم از دست این فوتبالِ منم حسابی دلم خونه ( البته خواهر شوهرمم دلش خونه از بس این دادششون فوتبالی! شوهر منم خیلی بازیش خوب و خیلی دوس داره محسنم بره پی فوتبال ولی محسن هیچ علاقه ای نشون نمیده . ایشالا خدا شفاشون بده .
مامانی
پاسخ
وای وای انگار تعداد معتادان فوتبال کمم نیست ایول به محسن جون درواقع خوش به حال زن آینده اش
مامان الی
28 آبان 94 15:29
آنیسای فوتبالیست ای جان عزیزدلم
مامانی
پاسخ
اگه بدونی چه ذوقی میکنه وقتی باباش بهش میگه باید فوتبالیست بشی
مامان لیدا
29 آبان 94 8:29
وای خواهر مثل شوهر من وقتی نوجوون بود عضو برتر شناخته شده بود همیشه میگه بابام اجازه نداد ادامه بدم وگرنه الان اینجا نبودم منم میگم اشکالی نداره اگه ادامه میدادی میرفتی دیگه منو نمیدیدی که بعد یه کم میره تو فکر و میگه نه قسمت یه کاری میکرد خلاصه همو میدیدیم خلاصه بعضی وقتا حسرت میخوره ولی خوشبختانه الان دیگه از سرش افتاده فوتبالهای مهمو بعضی وقتا نگاه میکنه هنوز نیمه اولش تموم نشده خرو پفش میره هوا ولی در کل من ورزش برای آقایونو خیلی دوست دارم باعث تغییر روحیه شون میشه انشالا که حال آقای همسر هرچه زودتر خوب بشه آنیسا جونو ببوس برام
مامانی
پاسخ
اتفاقن منم همیشه بهش میگم که اگه رفتی بودی دنبال فوتبال اونوقت من و این عروسک واز کجا می آوردی چه خوب که به مرور زمان علاقش کمرنگ شده مال ما که همچنان به قوت قبل باقیه اره واقعا اهل ورزش بودن روحیه وشاد وس الم نگه میدارهولی به شرطی که اولویت اول نباشه
مامانش
29 آبان 94 21:32
ایشالا همسرتون زود خوب میشن عزیزم.
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامان مهنا
30 آبان 94 2:08
خداروشکر که بابای انیسا جوونی حالش خوب شده و انشالله دیگه ازاین اتفاقها نیوفته بابای مهناخداروشکر فوتبال دوست نداره به جاش بازی کلش رودوست داره هرکس یه هوو داره عزیزم
مامانی
پاسخ
آره والا خداروشکر بخیر گذشت وای بازی کلش که دیگه حرفشو نزن غیر قابل تحمله
آیداکوچولو
30 آبان 94 13:08
خداروشکر که به خیر گذشته همه چیز
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مریم مامان آیدین
30 آبان 94 20:20
سلاااام ناراحت شدم برای پیش آمد اتفاق افتاده....اما خوشحالم شدم که شش ماهی از هوو راحتی و آرامش بر کانون گرم خانواده حکم فرماست ایشالا دخمل نازت موفق باشه...تو هرچی که آرزوشه و آرزوتونه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزمنه مریم جون با اتفاق پیش اومده فهمیدیم که همون فوتبال رفتن بهتره ناشکری کردیم دور از جون شما خسته شدم از مریض داری و مهمون داری و ..... ایشالا که همیشه سالم باشه و بره برسه به علاقش ممنون از دعای قشنگت
عمه فروغ
2 آذر 94 16:48
سلام.ای وای بلا به دور باشه ان شاا.. که خدا شفا بدهان شاا.. که بابای آنیسا همیشه سلامت باشند و تندرست به به پس آنیسا هم قراره فوتبالیست بشه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم بابت دعای قشنگت جناب پدر بی صبرانه منتظر هستن پاشون خوب بشه و دوباره فوتبال و شروع کنن آنیساهم به شدت تحت تاثیر شستشوی مغزی قرار داره
مامان زهره
4 آذر 94 8:46
سلام گلم خیلی جالبه که آنیسا جون به فوتبال علاقه داره اونم دختر مطمئنم بزرگ بشه فراموش میکنه اونم فقط چون باباش دوست داره چه اشکالی داره دوستت دارم آنیسا جونم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم دیگه علاقه دختر و پسر نمیشناسه کلن فامیل شوهرم دختراشونم فوتبالیست و فوتبال دوست هستن ببوس آریای عزیزمو
کیان
7 آذر 94 15:40
خاله اگه روز اول میختو محکم می کوبیدی الان اینطوری نمیشد. مامان من یک کاری کرده که بابایی از اون موقع که ازدواج کرده فقط تونسته بازی ایران آرژانتین رونگاه کنه اون هم چون دیگه دل مامانی خیلی به حاش سوخت اجازه داداین هم یک دونه بوس برای آنیساجون
مامانی
پاسخ
خاله جان میخ که سهله هر چی که فکرشو بکنی ما کوبیدیم ولی دریغ از کوچکترین تاثیر که روی جناب پدر بذاره این علاقه ریشه اش خیلی قویه
مامان محمدطاها
8 آذر 94 14:54
ای وای که ماهم از دست این فوتبال دل خوشی نداریم ... بابای محمدطاها هم فوتبالی هستن اونم از نوع دوآتیشه هر وقت که فوتبال داره اونم تیم محبوبش ما هم جایی نمیتونیم بریم تازشم محمدطاهارو هم داره مث خودش فوتبالی میکنه اگه مخالفتهای من نباشه هر هفته باخودش میبرتش فوتبال
مامانی
پاسخ
ای وای خاله جون حواست به محمد طاها باشه یه وقت عشق فوتبال نشه که وای به حال خانومش در آینده میشه من نمیدونم چی گیرشون می یاد در قبال این همه شور و استرس
مامان هستی جون
10 آذر 94 21:13
آخی ... بنده خدا آقای پدر ... ان شالله که زودتر خوب شن البته میدونی من میگم بلخره یکم تحرک و ورزش خوبه برای این همسرها خصوصا اگه مثله همسر من کارمند باشه حالا فوتبال یا هر ورزش دیگه ای..... بوووووس آنیسا جونی
مامانی
پاسخ
بلله عزیزم تحرک و ورزش خوبه ولی نه در حد افراطی واسه یه مواقع بیکاری نه تحت هر شرایطی
samira
10 آذر 94 23:00
خدا رو شکر که به خیر گذشته چه شود آنیسای فوتبالیست
مامانی
پاسخ
آره خداروشکر ولی الان دو ماهی میشه که جناب پدر نتونسته درست راه بره - رانندگی کنه و ... زندگیمون کلن مختل شده خودمونیما مردا چه نقش پر رنگی تو خونه دارن وقتی مریض میشن تازه مشخص میشه
مامانی
12 آذر 94 17:11
اخی عزیز خاله درست مثل همین بابایی ک شما داری دخمل کوچولوی منم داره...ودقیق دختر منم مثل شما آنیسا خانم
مامانی
پاسخ
پس شما کامل حال مارو درک میکنید عزیزم ببوس دختر گلمو
مامان دیانا
13 آذر 94 7:40
سلام عزیزم.امیدوارم حال همسرتون رو به راه شده باشه.وقتی فهمیدم هم برای ایشون ناراحت شدم که چه دردی رو تحمل کردن هم برای صبر شما که حتما مسوولیتتون تو این شرایط چند برابر شده.اشکال نداره.پیش میاد دیگه.بدی فوتبال به همینه که اکثر طرفداراش یه بار هم که شده آسیب به پاهاشون رسیده.راستی حال مادرتون چطوره؟امیدارم که حال متهم ردیف اول آنیسای وروجک هم بهتر از همیشه باشه.دوستون دارم.مواظب خودتون باشید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از احوالپرسیتون خداروشکر بهتره داره روند درمان و طی میکنه بدیه آسیب های ورزشیه همینه که تا بخواد کامل خوب بشه زیاد طول میکشه فعلن همه کارا رو دوش منه خرید خونه و بچه داری و ... ولی بازم خداروشکر بخیر گذشته حال مامانمم خداروشکر بهتره با یه دوره استراحت دردشون خیلی کمتر شده - آنیسا هم طبق معمول در حال شیطنت و ورجه وورجه کردنه - ببوس دیانای عزیزمو
مامانی
18 آذر 94 13:28
عزیزم این مشکل اکثر خانومهاست انشاالله که هرچه زودتر خوب وتندرست شوند
مامانی
پاسخ
حالا چه کنیم ما خانوما با این دردسر
zakieh
20 آذر 94 2:22
سلام عزیزم . امان از این آقایون فوتبال دوست. انشالله هر چه زودتر خوب بشن
مامانی
پاسخ
عزیزم واقعا امان امان .... - مرسی دوست خوبم
مامان فرح
23 آذر 94 0:32
آخی عزیزم امیدوارم زودتر خوب شن"خوب دیگه علاقست" چه اشکالی داره تفریح سالمه دیگه،زیاد سخت نگیر
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم آره خوبه ولی الان دو ماهی میشه که بد رقم درگیر این علاقه ایم
مامان نیلوفر
25 آذر 94 19:28
ای وای بنده خدا ان شاالله که زودتر خوب بشن
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فدیا
26 اردیبهشت 95 12:32
من فکر میکنم این درد بیشتر خانم هاست اقای همسر ما هم دو روز در هفته میره فوتبال دو روز هم موسیقی بقیه روزا هم درس میخونه حالا دیدی شما جزو افراد خوشبختی؟
مامانی
پاسخ
وای خاله جون اوضاع شما که دیگه خیلی خرابتر از ماست امان از دست این آقایون که همش به فکر علایقشون هستن واقعا احساس خوشبختی کردم
بهار مامانی شایلین عسلی
27 تیر 95 8:38
سلام خانووومی...! خیلی خووشحال شدیم به وبمون سرزدی خانوووم جووون... دوووستون داریم زیادددددد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم گلم ما هم دوستتون داریم خیلی زیاد زیاد