آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

موش موذی

1394/9/22 7:17
نویسنده : مامانی
845 بازدید
اشتراک گذاری

 عصر کار بودم و  صبح زود در  خواب عمیق ولی یه صداهایی مثل پاره کردن مقوا گوشمو

خراش میداد بدون اینگه سرمو از لای پتو بیرون بیارم به شوهر جانمان گفتم  انقدر سر و صدا

نکن  آنیسا بیدار میشه بذار بخوابیم .... 

شوهرجان بینوا با صدایی لزران  که میخواست من هول نکنم فرمودن  نترسیا موش اومده تو

خونه تعجبتعجب رنگ از رخسارم پرید من که با دیدن سوسک صدها کیلومتر فاصله میگیرم خدایا با

موش چه کنم گریه

به شوهرم میگم چه رنگیه ؟ سفیده یا خاکستری ؟ میگه مگه موش آزمایشگاهیه ؟خنده 

موشی از نوع فاضلابی با زنگ تیره و اندازه ای متوسط  گریه 

اکنون خانه مان مجهز به 4 تله موش و 4 - 5 عدد چسب موش و سم موش در اتاق هاست

   تاکنون خودمان چندباری پایمان را تله موش گرفته - یکی دوباری هم در چسب موش گیر

افتاده ایم ولی دریغ از گیر افتادن این موش موذی عصبانی

خونه تکونی  عیدمان را  به برکت وجود موش انجام دادیم - اتاق آنیسا غرق در فضله گریه

کچلهمه جا را با الکل تمیز کردم ،عروسکهای بینوا را شستم ولی موش را پیدا نکردیم

فقط شبها صدایش را میشنویم .....

همه در حیرتن از باهوشی این موش که چرا به دام نمی افتد .......

آنیسا نقل مکان کرده به خونه مامان جونش هر چی بهش میگیم بیا خونه میگه موش داره

نمی یام خندونک

محتاج دعاتونم برای به دام افتادنش محبت 

 

نظرات (19)

مامان صفا
29 آذر 94 19:19
سلام خانمی واااییی خدا به دادتون برسه انشالله زودی گیر بیفته
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای خوبت
آیداکوچولو
30 آذر 94 12:19
امیدوارم به یمن یلدا از دست این موش ناقلا خلاص بشین یلداتون مبارک
مامانی
پاسخ
ایشالا عزیزم ، یلدا شما هم مبارک
مامان ریحانه
30 آذر 94 12:19
وای من زهرم میره از موش البته خودمم گرفتارش شدم بابام می گفت نباید اون طعمه ایی که براش میذارید و با دست بذارید چونکه موش بوی دست انسانو تشخیص میده و می فهمه یه تله است ما هم چند سال پیش یه موش خیلی سمج داشتیم که هیچ رقمه نه با چسب موش و نه با تله گیر نمیفتاد بابام یه مقدار سم به هم داد و گفت دستکش دست کن و این سمو به یه پفک بزن و در مسیر موش قرار بده باور نمیکنی وقتی اینکارو کردم ظهرش دیدم که موش به هلاکت رسیده فقط مهم اینه که اصلا نباید با دستت تماس برقرار کنه چون موشها خیلی باهوشن و نکته ی دیگه اینکه آنیسا خونه نباشه چون خیلی خطر داره اینکار منم یادم نمیره چی کشیدم اون سال تمام وسایلم که تازه هم خونه تکونی کرده بودم شستم انشالله که موش موذی خونه ی شما هم زود زود از بین میره فدای آنیسا جون بشم خوب کار خوبی کرده منم بودم اینکارو می کردم چون وقتی موش تو خونمون بود شبا با ترس و لرز می خوابیدم
مامانی
پاسخ
سلام ریحانه هر کی هر کاری گفته انجام دادم با دستگش گردو و پنیر گذاشتم رو تله ، سم دور تا دور اتاق گذاشتم ، پقک گذاشتم ولی بازم خبری نشد، شانس منه بدبخته انقدر باهوش شده ، حالا ایندفعه پفک با سم امتخان میکنم ببینم چی میشه ، وای اگه ببینی روزگارمو اصلن رغبت نمیکنم به چیزی دست بزنم بد موجودیه موش همه جا میره هر چی خوراکی تو اتاق آنیسا داشتم رفته بود سراغشون و همه رو دندون زده بود شبا با ترس و لرز میخوابیم همش میترسم یه وقت رو دست و پامون راه بره
مامان فرناز
1 دی 94 1:39
سلام عزيزم من وحشت كردم اميدوارم شرش كم شه
مامانی
پاسخ
ایشالا
مامی الی
1 دی 94 12:20
آخي چه شرايط سختي ايشالا كه همين الان بيافته توي تله. روي گل آنيسا جونو ببوسيد.
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
عمه فروغ
1 دی 94 12:24
سلام عزیزم خوب هستید؟آنیسای مهاجرمون خوبه؟ ای اماااااان از دست این موش موذیما هم چند وقت پیش دچار این مشکل شدیم.تله رو وقتی که میگذارید زیاد به محل تله رفت و آمد نکنید تا موش نزدیک تله بیاد و همون طوری که ریحانه جون هم گفتند با دست طعمه رو نذارید ضمنا موش ها گردو رو خیلی بیشتر از پنیر میپسندد و بیشتر به سمتش میاد.ان شاا..که هر چه زودتر از شرش راحت باشید. حالا باز هم خوبه که آنیسا خونه نیست آرشیدا که اصرار داشت بیاد و موش ها رو ببینه و کلی از دیدن موش مرده لذت برد (البته فکر میکرد که موش خوابیده)
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم خداروشکر خوبیم آنسا هم رضایت داده و برگشته خونه بهش گفتیم موش دیگه رفته چه خوب که آرشیدا نمیترسه حالا همه جا رو تله گذاشتم و سم پاشیدم ایشالا که دیگه به دام می افته
مامان علی آقا
2 دی 94 15:17
وای خدا چقدر اتفاق های بد پیس میاد ما روی بام خونمون موش اومد که گرفتیمش خدا رو شکر.انشااله زودتر بگیرینش
مامانی
پاسخ
خیلی زبله این موش ناقلا
مامان الی
2 دی 94 16:12
ای وایییییی، عزیزم انشالله زودتر پیداش کنید و از خونه بیرون بکنیدش
مامانی
پاسخ
ایشالا
مامان منصوره
3 دی 94 14:07
چه بد.امیدوارم زودتر از شرش خلاص شین
مامانی
پاسخ
ایشالا
مامان نیلوفر
4 دی 94 12:35
ای وای چقدر بد انشاالله زودتر دم به تله بده موش هاهم باهوش تر وزبلتر شدن
مامانی
پاسخ
آره به خدا گل گفتی عزیزم
مامان علی آقا
4 دی 94 23:46
سلام گلم علی ما جشنواره شرکت کرده لطف میکنی کد13رو به1000891010ارسال کنید با هر چندتا خط که میتونید.ممنون میشم
مامانی
پاسخ
باشه گلم
مامانی
5 دی 94 19:26
سلام مامان آنیسا چطوووری خانومی؟؟خوش میگذره؟؟ ای جوووووونم چقدر دلم واسه آنیسا جون تنگ شده بود.... لدفن آپ کردیید بهمون ی خبر بدید دیگه ببوسید خوشگله خانوم رو
مامانی
پاسخ
خداروشکر عزیزم درگیر پروژه به دام انداختن موش هستیم ولی همچنان ناکام ممنون لطف داری گلم
کیان
6 دی 94 10:00
آنیسا جون به مامانی پیشنهاد بده که برات یک دونه پیشی بخره تا از شر موشه خلاص بشید
مامانی
پاسخ
اتفاقن خاله جون مامانم خیلی به این موضوع فکر میکنه کاش میشد عملیش کرد
مامان
8 دی 94 8:57
سلام مامان مهربون دخترم تبسم در جشنواره عکس نی نی وبلاگ شرکت کرده لطف کنید و عدد 18 را به شماره پیامک 1000891010 ارسال فرمایید به دوستان هم اطلاع دهید.ممنون
مــــامــــانی
8 دی 94 18:27
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
مامانی
پاسخ
سلام باشه
مامان سمانه
10 دی 94 16:55
سلام عزییییزم وااااای چ خبر بدی دااااری ، ایشا... زود گیر میندازیش شما میتونید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم اره به خدا بد گرفتاری بود ولی خداروشکر چند وقته ییداش نیست انگار که رفته
zakieh
14 دی 94 1:23
سلام عزيزم وايييي خدا به دادتون برسه انشالله زودی گیر بیفته
مامانی
پاسخ
خداروشکر فعلن خبری ازش نیست فکر کنم که رفته باشه به درک
مامان لیدا
15 دی 94 2:47
سلام عزیزم خوبی؟ آنیسا جون خوبه؟ وااای چه بد انشالا که هرچه زودتر این موش موذی به تله میفته
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر انگار که رفته فعلن هیچ خبری ازش نیست
.•♥خواهری بلور ♥•.
6 بهمن 94 15:13
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم به به چه کار خوبی ولی من خودم تو یکی از این طرح های قرآنی شرکت کردم