آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

اولین روز مهد کودک

1395/7/18 16:44
نویسنده : مامانی
2,340 بازدید
اشتراک گذاری

اول مهر آغاز مهربانی و مهرورزی برشما مبارک باد

آغاز فصل رویش بر جوانه های امید مبارک

 

روز اول مهر این تزیینات و دم در ورودی مهد انجام داده بودن و بچه ها یکی یکی از زیر

قرآن رد میشدن و میرفتن داخل

 

یه جشن شاد و پر انرژی به مناسبت روز اول مهر

اینم از کلاس عشقم

بعد از کلی نگرانی و دلهره بالاخره روز اول مهر رسید و دخترک منم واسه

اولین بار راهی مهد شد محبت 

از چند ماه قبل کلی دلهره و نگرانی داشتم که مبادا مهد و دوست نداشته

باشی و نتونی باهاش کنار بیای؟؟ گریهچطوری صبح زود از خواب بیدارت کنم

؟؟ گریه یا نکنه یه وقت گرسنه بمونی آخه واسه غذا خوردن خیلی وابسته

به خودمی ؟؟؟گریه

 

ولی خدارو شکر حالا بعد از گذشت 3 هفته فهمیدم که چقدر دخترم

خانوم بوده و من خبر نداشتمبغل بوسخیلی راحت بدون هیچ گریه و

زاری از همون روز اول شروع کردی به مهد رفتن بوس فقط روز اول ازم

خواستی که تو کلاس پیشت بمونم ،  روز دوم بیرون کلاس نشستم

و از روز سوم تو حیاط مهد منتظرت می نشستم محبت

الانم که دو هفته ای میشه صبح همراه خودم می یارمت مهد و ظهرم

با خودم برمیگردیم آرام

عزیزکم ایشالا تو همه مراحل زندگیت راحت بتونی با همه شرایطی

کنار بیای و بپذیریش محبتتشویق  

دوست دارم عزیزم بوسبوس

نظرات (20)

آیداکوچولو
18 مهر 95 22:41
مبارک باشه آنیسا کوچولو امیدوارم همیشه موفق باشی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الی
19 مهر 95 15:28
آفرین به آنیسا جونم که اینقدر مهد رو دوست داره انشالله تو همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم
مامانی
پاسخ
خودمم باورم نمیشه انقدر راحت با مهد کنار اومده باشم مرسی خاله جون عزیزم
❤ آجی معصومه ❤
19 مهر 95 19:26
آنیسا جونم قربونت بشم ک مهد رو دوس داری به سلامتی ان شاالله موفق باشی گلم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
محجوب بانو
19 مهر 95 22:25
خواهر جون من که خیلی خیلی وحشت دارم از مهد از بس فیلم کودک آزاری توی مهد رو دیدم و گریه, کردم وحشتناک از مهد ترسیدم
مامانی
پاسخ
نه گلم همه جا اینجوری نیست جدیدن مدیر مهد تو همه کلاسا دوربین گذاشته و کنترل میکنه رفتار مربیارو مهد بعد از سه سال خیلی خوبه در حد سه تا 4 ساعت از روز
★مادر بزرگ★
20 مهر 95 7:05
وای چه دختر ناری خدا حفظش کنه تو اینستا فالو کردم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم بله ماهم شما رو فالو کردیم
مامان منصوره
20 مهر 95 21:10
ای جونم آنیسا جون .ان شالله روز اول مدرسه ودانشگات رو ببینیم عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون چقدر دلم براتون تنگ شده بود
باران
24 مهر 95 16:09
دست سازهاي باران انواع سازه هاي نمدي (گل سر .پاپيون.تل.گيره و...)با قيمت مناسب براي عضويت لينک زير را لمس کنيد @Hand_made_baran
سیما
24 مهر 95 21:01
ای جونم/آفرین به آنیسا ،خانوم کوچولوی دوست داشتنی که این قدر مهد کودک رو دوست داره/
عمه فروغ
25 مهر 95 16:56
مبارک باشه آنیسا جون ان شالله که در مهد بهت حسابی خوش بگذره..موفق باشی همیشه عزیزم هزارآفرین به آنیسا که دیگه حسابی خانوم شده و این قدر زود به محیط مهد عادت کرده
مامانی
پاسخ
مرسی عمه جون دوست داشتنی البته فکر کنم مامانم چشمم کرده چند روزه واسه رفتن به مهد دارم بدقلقلی میکنم همش تقصیر اون چند روز تعطیلیه
مامان هانیه
28 مهر 95 10:13
انیساجون مهدکودک رفتنت مبارک،ان شاالله دانشگاه رفتنت عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم
مامان ریحانه
28 مهر 95 11:43
سلام بر دوست عزیز ودوست داشتنی خودم و دخمل ناز و قشنگش آنیسای عزیزم واقعا شرمنده از اینهمه غیبت و سر نزدن به شما که انشالله دلیلشو به زودی تو یه بست میذارم با اینهمه دونه دونه بستهای زیباتونو مشتاقانه می خوندم یعنی مگه میشه خاطرات آنیسای ناز و دنبال نکرد واقعا دلم واستون تنگ شده بود مهد کودک رفتن ناز گل خانوم مبارک انشالله که هنوزم بدون نگرانی میره مهد انشالله یه روزی بیای و از اولین روز دانشگاه رفتنش بنویسی تصور کن چه خانومی شده اون موقع آنیسای شیطون بلا فدای روی ماهتون می بوسمتون
مامانی
پاسخ
وای خاله جون عزیزم چقدر خوشحال شدم از حضورتون دلم واقعا براتون تنگ شده بود نازنین جونم چطوره ؟ ببوسیدش هزار تا از طرف من مامانم با مهد رفتنم کلی ذوق از خودش در می کنه وای به روزی که دیگه دانشگاه برم احتمالن خودشو میکشه بسکه ذوق میکنه
مامان لیدا
1 آبان 95 12:06
انشالا فارغ التحصیلیت و دکترات , خوشگلِ خاله افرین به آنیسای گل که زود خودشو با محیط وفق میده میبوسمت
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم بلهه دیگه کی میشه آنیسای شیطون بلا
زهرا نیک یار
15 آبان 95 15:24
مبارک باشه آنیسا خشگله انشالله تو همه مراحل تحصیلی موفق باشی خاله جون
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامانی
17 آبان 95 18:13
ان شاا...دانشگاه رفتنش آفرین به خوشگل خانوم که مهدرفتن ودوست داره
مامانی
پاسخ
ایشالا وای که چه روزی بشه اون روز
کیان
23 آبان 95 9:47
وای آنیسا جون خوش بحالت چه مهد کودک قشنگی داری. عالیه حرف نداره. میبینم که شما هم رفتی تو اینستاگرامو دیگه کمتر به نینی وبلاگ سر میزنید. ولی من تصمیم ندارم از نی نی وبلاگ در بیام دیر به دیر میام ولی خوب باز هستم. امید وارم همش خیلی خوب بگیری
مامانی
پاسخ
سلام کیان جونم چقدر دلم واسه دیدن عکسات تنگ شده آره اینستاگرام ما رو هم به خودش مشغول کرده البته قصد دارم دوباره نی نی وبلاگمو به روز کنم هیچ جا نی نی وبلاگ نمیشه
zakieh
7 آذر 95 0:34
آفرین به آنیسا جونی که مهد رو دوست داره انشالله تو همه مراحل زندگیتون موفق باشید عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
مامان فرناز
25 آذر 95 0:25
عزیزم انشااله تو تمام مراحل زندگیش آنیساخانوم خوشگل موفق و سلامت باشه😘😘😘
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامان النا
10 بهمن 95 14:20
عزیزمممممممم آنیسا جون که اعتماد بنفس خوبی داره
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
ايليا جون
17 فروردین 96 14:01
موفق باشی قشنگم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
فروشگاه ونیزی
16 خرداد 96 13:20
گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ از گلهای نرگس تقدیم وجود مهربانت با بازدیدو معرفی سایتم از یک مادر بازاریاب حمایت کنید برای همه تون سلامتی و شادی آرزو دارم.