آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

آب بده

1393/5/11 15:36
نویسنده : مامانی
985 بازدید
اشتراک گذاری

 

آیا شما هم مانند من نسبت  به جمله  آب بده  آلرژی گرفته اید ؟

 

 آیا کودک شما هم مثل کودک من  مرتب می گوید:   آب بده

 

جرات نمی کنیم جرعه ای آب بنوشیم .......

 

 هر کجا که باشد به محض شنیدن صدای ریختن شدن آب در لیوان  مانند فرفره خودش را می رساند  و یکریز می گوید :

 

آب بده....  آب بده

 

حتی امان نمی دهد تا لیوانی برایش پیدا کنم -

 

ای کاش همشو می خورد  -  وگرنه حاضر بودم کل 24 ساعت را به او آب بدهم -

 

دلم  برای فرش ها و مبل هایمان می سوزد بسکه اب خورده اند ...

 

می ترسم همین روزها درختی وسط خانه مان سبز  شود .

 

نظرات (23)

مامان دینا
11 مرداد 93 16:02
وای نگو خواهری من دیگه الرژی پیدا کردم به کلمه اب دختره من بدتر از دخترت هست یه قاشق غذا نخورده اب میخواد کلا بیکار باشه اب می خواد که یه چیزی گفته باشه ....
مامانی
پاسخ
وای خدای من
مریم مامان آیدین
11 مرداد 93 16:19
سلام دوستم عزیــــــــــــــــزم اقتضای سنشه همیشه تو لیوان پلاستیکی مخصوص خودش بهش آب بدین که بعدش با پرتاب نشکنه.... . فقط یه کوچولو آب توش بریزین که همونو بخوره و دوباره بریزین که اگه خواست بریزه کمتر خرابی داشته باشه ببوس ملوسکو
مامانی
پاسخ
می ریزم مامانی ولی تمومی نداره همش میگه آب بده
مامان زهره
11 مرداد 93 16:43
مامانی جون انقدر خنده م گرفته که نمی دونم چی بگم چون فسقلی ما هم همینه اگه یک ثانیه قبل هم آب خورده باشه تا دست یه وبنده خدایی آب ببینه می خوارد تا وقتی برم لیوان بردارم بهش بدم در عرض سی ثانیه سی بار می گه آب آب آب ... یه کمی می خوره بقیه رو یا می ریزه رو فرش یا می ریزه رو سرامیک که لیز بخوره.تازه ما کارمون سخت تره چون بابای بردیا هم سوپر مارکت داره تا دست مشتری انواع نوشیدنی ببینه دیگه بیچاره ایم و باید یکی هم به آقا بدیم
مامانی
پاسخ
خدا به دادمون برسهبا این وروجکا
مامانِ بهار
11 مرداد 93 16:52
مامان سمانه
11 مرداد 93 18:14
آنیسای عزیزم چرا مامانی رو اذیت میکنی ؟ عزیزم، پسر خواهرمم همینجوری بود ی مدت خواهرم اصلا آب سر میز نمیاورد هر کی آب میخواست باید یواشکی میرفت دم یخچال اب میخورد فقط کافی بود اسم اب رو بشنوا وای ب حالت... نمیخورد ک فقط بازی میکرد تمام خونه رو خیس میکرد...دوغ هم خیلی دوست داره ولی الان ی مدته خیلی خوب شده اقتضای سنی خودتو ناراحت نکن فدات شم ب زودی از سرش میافته
مامانی
پاسخ
امیدواریم خاله جون
سحر مامان یسنا
11 مرداد 93 20:29
واااااااااااااااای نگو من که دیگه خسته شدم خداییش
مامان اعظم
11 مرداد 93 22:20
وااااای مامانی گفتی.... زهرا لیوان و آب و همه اش رو باهم چپ میکنه رو زمین...بعضی وقت ها برای اینکه سرگرمش کنم یه کاسه بزرگ آب میذارم جلوش
مامانی
پاسخ
منم بعضی وقتا همین کارو میکنم
مامان مهنا
12 مرداد 93 12:15
اي جانمماماني خوب اب بده
مامان روژینا
12 مرداد 93 12:34
واااااااااااااااااااای دقیقا به خدا من که دیگه کلافم هر وقت هر کی خونه ما آب می خوره سه مرحله داره: اول روژینا خانوم میگه آآآآآآآآآآآآآآآ دوم دو قطره میخوره دستشو میکنه تو لیوان مرحله سه لیوانو 180 درجه می چرخونه و بر میگردونه واسم دیگه فرش و موکت نمونده خواهر چن بارم رو سرامیک ریخته و خودش روش سر خورده!!!!!! ببوس دخملی رو
ابجی
12 مرداد 93 21:22
سلام واقعا سخته ولی خوشبختانه داداشی من وقتی میگه اب میخوام میگم دیگه بزرگ شدی نمیخوای خودت بری بخوری شش ساله شدیا دیگه میره خودش میخوره
مامان فرهام
12 مرداد 93 23:11
ای جانم عزیز دل خاله تا میتونی بازی کن و بچه گی کن
مامان مریم
13 مرداد 93 0:25
عزیزم نوش جونت این همه آب می خوری. خیلی خوبه . آفرین عرشیای من هم مثل شما عاشق آب خوردنه
مامان رهام
13 مرداد 93 3:07
عزیزم با افتخار لینکتون کردیم خیلی وب قشنگی دارید.به مام سر بزنید
مامانی
پاسخ
حتما عریزم
مامان یه پسر بازیگوش
13 مرداد 93 10:32
سلام. به جمع همكلاسي ها خوش آمديد.اسم همكلاسي ها رو در وبتون نديدم
مامانی
پاسخ
دیگه الان می بینید
مامان مینای آرتین
13 مرداد 93 18:16
وااای عزیزم چقدر گناه داری!!! من هنوز به این مرحله نرسیدم، ولی شما قول بده از درختی که وسط خونتون سبز شد به ما هم میوه بدی...برای آنیسای خوشگلم
مامانی
پاسخ
حتما خاله جون
مامان تینا و...
14 مرداد 93 16:47
آره عزیزم تینای من هم هرکسی رو که اب میخوره همراهی میکنه چه توی خونه باشیم وچه توی مهمونی
مامان نیلوفر
15 مرداد 93 17:56
ای وای گفتی مامانی دختر من هم همینطوریه منم حساس که فقط آب جوشیده بهش بدم ولی اینقدر فرصت نمیده که هر کسی از هر جا آب بیاد دستش بهش میده
مامانی
پاسخ
بالای یکسال نیازی نیست حتما آب جوشیده شده باشه
آبجی
15 مرداد 93 22:46
ممنون که اومدین
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان شایلین
20 مرداد 93 14:35
امان از دست این خوشگل خانم که این قدر مامانیش رو با این کارهاش اذیت میکنه.عزیزم شایلین هنوز به اون سن نرسیده که همش ازم اب بخواد در حد رفع تشنگی میخوره و بقیه شیشه اش رو پس میزنه .
مامانی
پاسخ
خودتو آماده کن خاله جون
خاله جووووونی
22 مرداد 93 12:35
مامان لیلا
24 مرداد 93 15:14
من هنوز به ابن بلا گرفتار نشدم
مامانی
پاسخ
می شی خاله جون این وروجکا همه کراشون مثل همه
bahar
9 شهریور 93 19:24
عزیزم این دیگه از حد آلرژی گذشته تبذیل شده به یه هیولای کوچولو که فقط لیوان به دست آمادست
مامانی
پاسخ
واقعا
مامان شراره(راحله عباسی)
15 شهریور 93 17:57
چه فرشته ای خداحفظش کنه . عزیزم ما ام دقیقا این مشکل داریم من واسش تو لیوان آب کم می ریزم که خیلی زیاد نیاره چه کنیم ؟ لینکتون کردم دوست شیرازی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم