آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

پایان 22 ماهگی

1393/10/27 14:59
نویسنده : مامانی
783 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم از پایان 22 ماهگی و بیماری سرماخوردگی  پر ماجرایی  که  هر شبش تا صبح نه خودت خوب خوابیدی و نه  من و نه  بابایی ......

 از تب 39 - 40 در جه ای که نه با شربت استامینوفن قطع می شد نه  با شیاف ...

از اینکه نمی ذاشتی پاشورت کنم و فقط اشگ میریختم و از خدا میخواستم که یک وقت تشنج نکنی .......

از سرفه های عمیقت که نمیذاشت  تا صبح چشم  رو هم بذاری  .......

از اینکه هیچ چی نمیتونستی بخوری فقط شیر  اونم خیلی کم .....

از گرفتگی صدات که نمی تونستی درست حرف بزنی ......

از اشک ریختنات و بهونه گیریات و  پناه آوردنت به  آغوش من تا بلکه دردت آرومتر بشه  ..........

از اینکه دو هفته طول کشید تا تبت قطع بشه و تا اومد لبخند شادی بیاد رو لبامون دوباره بعداز  گذشت یک هفته تب کردی  و روز از نو و روزی ازنو ......

از مشکوک شدنت به عقونت اداری  و مصیبت گرفتن نمونه ادرار و  ......

 

 امیدوارم  با پایان 22 ماهگی همه گرفتاریهای این ماه هم تموم بشه ......

 

 الهی میدانم که سرشار از گناهیم .......

فقط و فقط  به  حق پاکی و معصومیت این فرشته های کوچک بارون رحمتت و از ما دریغ نکن .....

ببار تا بلکه هیچ کودکی گرفتار مریضی نشه.......

 

هوا خیلی آلودست ......

 

نظرات (35)

مامان ریحانه
27 دی 93 15:26
عززززززززززززززیزم خیلی ناراحت شدم به خاطر آنیسا جون مریضی بچه ها خیلی سخت خصوصا برای پدر و مادر و دل نگرانی هایی که به همراه میاره بدتره خانمی منم چند وقت گرفتاره سرماخوردگیه نازنینم و الان هم سرفه های پی در پیش امونمو بریده به خدا میخوام های های گریه کنم چون شب و روزش شده سرفه خدا همه ی بچه ها مریض رو شفا بده و انشالله که آنیسا جونم زود خوب بشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم مریض شدن بچه ها خیلی سخته قبلنا طول دوره سرماخوردگی سه روزه بود حالا دیگه کمتر از 2 هفته نمیشه ایشالا که نازنین جونم زودتر خوب بشه بعضی وقتا سرفه های طولانی تبدیل به آلرزی میشه که با شربت سالبو تامون خوب میشن
مریم مامان آیدین
27 دی 93 15:41
وااای دوستم...باور کن با خوندن خط به خط نوشته ات گریه ام گرفت خیییلی سخته...مریضی بچه ها و دلواپسی و نگرانی و تحمل دیدن درد تو چشمای معصومشون آیدین من هم یک هفته سرفه های شدید داشت و البته بدون علایم بیماری و تب...ولی صداش انقدر گرفته بود که دلم آتیش میگرفت و سرفه ها نمیزاشت راحت بخوابه و فقط.....آلرژی به هوای الوده امیدوارم این دوره بیماری تموم بشه و دیگه هم پیش نیاد براتون و بهترین دعایی که میشه برای بچه ها کرد...الهی همیشه تنش سلامت و لبش خندون باشه
مامانی
پاسخ
ببحشید عزیزم قصد ناراحت کردنتونو نداشتم ولی خیلی سخت بود واقعا ایشالا که همه بچه ها شاد و سالم باشن
مامان راحله
27 دی 93 16:43
خدا نکنه دختر گلم مریض بشه .. الهی فداش بشم من .. ان شالله زود خوب بشی دختر گلم و آزمایش هات هم همه خوب باشه .. هزار تا بوس برای گلم
مامانی
پاسخ
مرسی دوست خوبم
ایلیـــا جون
27 دی 93 19:36
عزیزم چقدر بد ... ایشالله آنیسا جونم هر چه زودتر خوب میشه و دیگه مریضی هم سراغش نمیاد بوسای آبدار برای آنیسا جون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینای آرتین
28 دی 93 0:10
ای واااای خیلی ناراحت شدم امیدوارم آنیسا جون زود زود خوب بشه تا مامان و بابا از نگرانی رها بشن و دختر خوشگلم از مریضی راحت
مامانی
پاسخ
ایشالا خاله جون مواظب آرتین کوچولو باشید خاله جون
افسانه
28 دی 93 0:11
سلام عزیزم . خیلی ناراحت شدم . بلا دور باشه آخی ! خیلی سخته به خدا . می فهمم چی می گی . همین چند ماه پیش دختر خواهرم همینطوری شده بود . به خاطر آنتی بیوتیکهایی که گرفته بود ضعیف شده بود ولی خدا روشکر حالش الان خیلی خوبه و وزنش هم بالا رفته . نگران نباش گلم . نمی دونم چرا موردای اینطوری اینقدر بین بچه هازیاد شده ! به نظرمنم مال آلودگی لعنتی هواست . ایشالله دخمل گلمون زودی خوب میشه . میره توی 23 ماهگی با کلی تندرستی و خوشحالی ببوسش ناز گل رو
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی
28 دی 93 7:54
الهی بگردم که تب کردی.. انشاالله همیشه تنت سالم باشه.. وقتی دلبندمون مریض میشه همه روح و روانمون بهم میریزه... خدا انشاالله به همه کوچولوها به حق پاکیشون سلامتی عنایت کنه
مامانی
پاسخ
ایشالا عزیزم
مامان دیانا
28 دی 93 8:08
عزیزم.حتی خوندن مطالبی از بیماری کوچولوها دل آدمو میلرزونه.همه ماها تجربه بیماری فرزندانمونو داریم مطمئنا با خوندن این مطالب همه مامانها یه حس مشترکو دارن.امیدوارم زودتر حال خانم خانمها خوب بشه و اون دعای زیباتون هم مستجاب بشه.من هر وقت خبر آلودگی هوای تهرانو میشنوم بیشتر از همه دلم واسه ریه پاک این کوچولوها میسوزه
مامانی
پاسخ
واقعا عزیزم
مامی الی
28 دی 93 8:14
اي جان عزيزم انشااله هميشه تنت سلامت باشه. واقعا ديدن تن تبدار و بيمار بچه براي مادر سخته آرزو ميكنه همه رنج و دردش براي خودش بود ولي بچه اش حتي سرفه هم نميكرد.
مامانی
پاسخ
منم هر وقت انیسا مریضه میگم کاشکی خودم مریض می شدم ولی آنیسا نه
مامانی ویانا
28 دی 93 11:15
آنیسای ما مریض شده ؟ واقعا مریض شدن بچه ها خیلی سخته بیشتر ازخودشون پدر و مادر اذیت میشن ایشالا دیگه مریض نشی آنیسا جون
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی و بابایی دخمل طلا
28 دی 93 11:25
عززیزم الان دقیقا درک میکنم چی میگی ///// آخه الان حلمای منم مریض شده یه مادر میفهمه که وقتی بچه مریضه یه مادر دیگه چی میکشه انشاالله که تمام بچه ها سالم باشند و هیچ مادری مریضی بچه اشو نبینه ممنون از دعای قشنگت ماهم دعا میکنیم هرچه زودتر باروون بباره الهی آمین
مامانی
پاسخ
بچه ها خیلی معصومن ادم نمیتونه درد کشیدنشونو ببینه
مامان ماتیسا
28 دی 93 12:52
امان از بیماری بچه هاطفلکا خیلی اذیت میشن درکت می کنم عزیزم توکل بخدا ایشالا زودی خوب میشه
مامانی
پاسخ
ایشالا
مامان نورا
28 دی 93 15:53
سلام به روی ماه انیسا جون خدا بد نده خاله جون،الهی که هر چه زود تر خوب بشی مامان جونو از دل نگرونی در بیاری فرشته کوچولو.مامان جونه مهربون بهتره اینجور مواقع ارامش خودتو حفظ کنی چون انیسا جون شیرتو می خوره اضطراب روش تاثیر می ذاره و ممکنه تبشو پایین نیاره،منم همچین روزی رو تو واکسن دو ماهگی نورا جون تجربه کردم،الهی که دیگه هیچ مریضی تو خونتون راه پیدا نکنه همیشه سلامت باشیدبه روی ماهتون.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
عمه فروغ
28 دی 93 23:01
عزیزم خدا نکنه مریض بشی ان شاا.. همیشه تنت سالم باشه ان شاا.. این روزهای سخت به زودی میگذره و دخترکمون دوباره مثل قبل شاد و سلامت باشه
مامانی
پاسخ
لطف داری خاله مهربون
مامان سحر
29 دی 93 1:36
عزیزم..الهی بمیرم چقدر سخت بوده واسه هردوتون..الهی که دیگه تکرار نشن این روزای بد..مراقب خودتون باشین
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی عزیزم
مامان هانا و آریا
29 دی 93 2:04
سلااام عزیزممم درکت میکنم عزیز دلمممم، منم این مدت درگیر سرماخوردگی فسقلیام بودم، همینکه کاری زیادی از دستمون برنمیاد خودش عذابه... ایشالله آنیسای گلم خوب خوب شده باشه، خیلییی مواظب خودتون باشید ممنون که به فکرمون بودید
مامانی
پاسخ
آخی عزیزم ایشالا دو تا فرشته کوچولو شما هم بهتر بشن مرسی عزیزم
mamooshak
29 دی 93 13:18
عزيزم مامان آنيسا جون واقعا خسته نباشي چه شرايط سختي اميدوارم دخترم هميشه در سلامت كامل باشه و دل تو مادر گل هميشه شاد
مامانی
پاسخ
ایشالا عزیزم
مامان لیلی
29 دی 93 15:27
عزیز دلم...ایشاا... که زودی بهتر بشی و مریضی دیگه سراغت نیاد گل نازم... وای که مادر چقدر اذیت میشه بچه شو تو این وضع میبینه
مامانی
پاسخ
واقعا خیلی سخته
مهدیه مامان تبسم
30 دی 93 8:52
سلام عزیزم.بلا دوره. هر چه زودتر دخترمون خوب میشه . خیلی سخته . می فهمم چی میگی؟ آنیسا زود زود خوب میشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم به لطف دعای شما دوستا ن عزیز
مامانی
1 بهمن 93 2:02
آخی عزیزم خیلی سخته حتی بیشترفرزندمون خودمون زجرمیکشیم منم روزهای سختی بامریضی دخترم گذروندم انشاله خدابهمون رحم کنه وبارون رحمتش نازل کنه تااین مریضیهاکم بشه
مامانی
پاسخ
ایشالا
مامان روژینا
1 بهمن 93 8:42
الهی بمیرم بچم چقد اذیت شدهعزیزم میدونم تو هم خیلی برات سخته، وااااااای که آدم حاضره خودش مریض شه ولی بچه ها چیزیشون نشهکاملا درکت میکنم عزیزم، ایشالا زود خوب میشه به حق امام حسینما رو بی خبر نذار فدات شم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم خدا رو شکر الان خیلی بهتره
مامانی
1 بهمن 93 14:01
سلام عزیزم امیدوارم زودترخوب شی
مامی آتریسا جون
1 بهمن 93 17:00
سلام آنیسا جونم، ایشالله زودی خوب میشی خاله جونم مامانی سخته میدونم چی میگی؛ ایشالله که زودی خوب میشه گلم مراقب خودتون باشین
مامانی
پاسخ
مرسی گلم همچنین شما
مامان روشا
1 بهمن 93 18:02
فدای دختر خوشکل بشم من انشاالله که دختر ناز زودتر حالش خوب بشه که مامانش اینقد غصه نخوره انشاالله
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
عرفانی
1 بهمن 93 23:29
سلام آنیسا جون چرا مراقبت از خودت نکردی الان مریض شدی تب کردی منم هفته قبل واکسن زدم انقد درد داشت تب هم کردم ولی زود خوب شدم برات دعا میکنم تو هم زود خوب بشی به منم سر بزنی ها وقتی خوب شدی آخه وبم رو تازه درست کردم الهی دوستم زود زود خوب بشه
مامانی
پاسخ
مرسی دوست خوبم حتما می یام پیشت
مامان سمانه
2 بهمن 93 0:12
وااااای آنیسا جونم مریض شده خدا بد نده عزیز دلم انشا... زوده زود خوب بشی دختر ناز و قشنگم آنیسا خانومی مهربونم ببوس دخملی رو
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون خدا رو شکر حالم خوب شده
مامان عسل 
3 بهمن 93 0:34
سلام مامان آنیساجون خوبی عزیزم شرمنده دیربهتون سرزدم عزیزای دلم اتفاقامنم درگیرمریضی عسلم بودم تازه چندروزه که خوب شده دقیقامثل آنیساجون تب شدیدداشت که بااستامینوفن هم پایین نمیومدازپاشویه دستمال نم دارهم بیزاره بدترازهمه بددارو...هیچ دارویی نمیخوره وبالامیاره خلاصه که جیگرم کاملادرکت کردم ایشالله که الان بهترشده وایشالله که هیچ وقت عفونت ادراری نگیره عزیزم...ازوضعیت آنیساجون ماروبااطلاع کن ممنون
مامانی
پاسخ
آخی عزیزم ایشالا که حال عسل خانومم زود زود خوب بشه
مامان منصوره
3 بهمن 93 13:37
عزیزم بلا دور باشه ایشالله زود زود خوب میشی گلم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامی دلسا
3 بهمن 93 20:19
امیدوارم انیسا جون دیگه هیچ وقت مریض نشه. بیماری بچه ها خیلی سخته، مخصوصا واسه مامانا
مامان زينب و خاله جون
4 بهمن 93 8:15
عزیزم انشاءالله خیلی زود خوب بشی و بعدش دیگه هیچوقت مریض نشی
مامانی
پاسخ
ایشالا خاله جون
مامان مبینا
5 بهمن 93 14:59
قربون انیسا جونی بشم من الههههههههههههههههی که دیگه هیچ وقت مریض نشی مریضی بچها واقعا سخته مخصوصا واسه پدر مادرا. مبینای ما هم تازه از سرما خوردگی خوب شده. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
آخی عزیزم خیلی سخته من که همش میگم کاش خودم مریض بشم ولی انیسا طوریش نشه
آیداکوچولو
5 بهمن 93 16:06
سلام شربت نیوزینک به بالا بردن ایمنی بدن بچه ها خیلی کمک میکنه صدالبته با مشورت با پزشک آنیسای نازنیم می تونین امتحانش کنین
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون از راهنماییتون حتما از دکترش می پرسم
مامان نیلوفر
8 بهمن 93 16:13
عزیزم خدا بد نده انشاالله که خوب شده باشه و دیگه هیچ وقت مریض نشه
مامانی
پاسخ
خداروشکر بهترم
مامان فرشته های آسمانی
9 بهمن 93 13:16
خداروشکر که بالاخره خوب شد کاش بارون میامد ما گناه میکنیم بچه ها باید بسوزن
مامانی
پاسخ
واقعا
مامان جون
13 بهمن 93 6:57
آخی خاله جون خیلی ناراحت شدم وقتی پست رو خوندم , ایشالله که هیچ بچه ای مریض نباشه خیلی سخته وقتی میبینی بچت مریضه ان شاالله که دیگه هیچوقت مریض نشه..... هوارتا بوس واسه انیسای خوشگلم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون