آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

حس شیرین کودکی

1394/1/26 9:57
نویسنده : مامانی
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزا بزرگ شدنت و   خیلی حس  میکنم......

 خیلی دلم میخواد لحظه به لحظه کودکیتو ثبت کنم و به خاطر بسپارم ولی حیف که  نه وقتشو دارم و  نه  مموری که ظرفیتشو داشته باشه  ....

   یه وقتایی که وقت بیکار پیدا میکنم میشنمو زل میزنم به بازی کردنت  .... به حرف زدنات با عروسکات که حرفای منو واسشون تکرار میکنی  ... به ذوق کردنت و  خندیدنات از ته دل ... حرف زدنت با تلفن که ادای من  و بابایی رو در میاری ...  به انتخاب کردن لباست و رُج لب  (رژ لب )  زدنت  واسه مهمونیا  وپرسیدنت از من که  مامان خوشکل شدم ؟ .....

 از ابراز احساساتت به کسایی که دوسشون داری   ...

 به تشخیص دادن هوای گرم و سرد.... تا گرمت میشه زودی لباستو در میاری و میگی گرمه گرم

 به تشیخیص  دادن مزه ها ترش و شیرین و ... وقتی لواشک میخوری چشماتو میکشی تو همو میگی مامان تُشه (تُرشه ) 

 از اینکه وقتی با بچه ها دعوات میشه و گریه میکنی  هنوز یک دقیقه نشده  یادت میره و میخندی و میری دوباره  باهاشون بازی ......  

   غرق لذت میشم از این دوران پاک و بی آلایش کودکی ....

   آسوده خاطر و بدون هیچ دغدغه که فقط قصدت  لذت بردن از زندگیه  ....

  یه وقتایی  هم می بینم که با کنجکاوی بچه گانت   سعی میکنی  تقلید کنی کارای ما بزرکترا رو ...

 میخوای که زود بزرگ بشی و وارد دنیای ما بزرگترا بشی .....

 ولی دلبندم هیچ دنیایی به قشنگی دنیای بی آلایش کودکی نیست من هیچ اصراری به زود بزرگ شدنت ندارم   و تا اونجایی که بتونم سعی میکنم تا بیشترین لذتو از این دوارنت ببری  ......بوس

 خدایا ممنونم ....  خیلی ممنونم از اینکه منو قابل دونستی تا بتونم  تجربه کنم  حس شیرین و وصف نشدنی مادر شدنو محبت

 

نظرات (45)

mamooshak
26 فروردین 94 10:21
سلام مامان آنيسا جوني دلنوشته هات حرف دل خيلي از مادرهاست واقعا دوران كودكي شيرين ترين دوران زندگيه اميدوارم آنيسا جون بهترين خاطرات رو توي اين دوران بسازه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین مموشک نازم
مامان لیلی
26 فروردین 94 13:09
سلام عزیز دلم ای جانم.....چقدر زود بزرگ میشن این فسقلی های ماااااااااااااااااا آره واقعا تا میتونی لذت ببر خاله از این دوران شیرینت فدات شممممممممممممممم
مامان ریحانه
26 فروردین 94 13:23
عزززززززززززیزم خیلی قشنگ گفتی به قول دوستمون حرف همه ی مادرا رو زدی ولی افسوس که نمیتوانیم زمان را متوقف کنیم و لذت ببریم از کودکی کودکانمان هر چه که ما دوست داریم آنها کودک باقی بمانند و ما با دیدنشان لذت ببریم اما اونها دوست دارن وارد دنیای هزار رنگ بزرگترها شوند کاش میدونستن دنیای خودشان شیرین ترین لحظه ها را دارد کاش میدونستن آرزوی ما این است که یکبار دیگه کوچک شویم کاش میدونستن ...... ببووووووووووس فرشته کوچولوی نازت و
مامانی
پاسخ
واقعا عزیزم منم خیلی دوست دارم یه موقع هایی برگردم به دوران کودکی دلم واسه بازی کردن با بچه های همسایه تو کوچه ها تنگ شده چهار خونه و شش خونه بازی - قایم موشک که بچه های این دوره هیچی ازش نمیدونن
مریم مامان آیدین
26 فروردین 94 13:36
سلام دوستم خییلی قشنگ نوشته بودی و خیلی قشنگ همه شوق و لذت مادرانه رو به تصویر کشیدی امیدوارم همیشه قلبت لبریز باشه از این حس زیبا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مریم
26 فروردین 94 13:36
و قربون این عروسک برم که انقدر بزرگ شده انقدر قلبش پاک و مهربونه
مامی جون
26 فروردین 94 15:56
سلام عزیزم خوبین آنیساخوشکلم خووووبه خوش بحال انیساجون بخاطرداشتن همچین مامانی مهربون وبااحساسی خداوند دخترتون رو حفظش کنه وعاقبت بخیرشه انشالاااا دلنوشته هاتونم خیلی زیبا بود
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان شایلین
26 فروردین 94 16:08
دلنوشته زیبایی بود خانومی واقعا دوران کودکی هر لحظه اش یه خاطره زیباست که هیچ وقت تکرار نمیشه خصوصا برای پدر و مادر در کنار سختی هایی که بزرگ کردن بچه داره اما شیرینی خاص خودش رو داره، آنیسا جون ببوسین
مامانی
پاسخ
واقعا مادر بودن یکی از بهتر ین لذت های دنیاست با وجود همه سختی هایی که داره
مامان راحله
26 فروردین 94 16:36
خدا برات نگه داره این گل دخترو
عمه فروغ
26 فروردین 94 23:50
آنیسا جونم ان شاا.. نه تنها دنیای کودکانه ات بلکه یکایک لحظات زندگیت سرشار از شادی و خوشی باشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم بابت دعای قشنگت
مامان محمد طاها
27 فروردین 94 0:51
آنیسا جون دوران کودکی شیرین و لذت بخشی رو برای شما وهمه بچه ها آرزو میکنم
مامانی علی(زینب)
27 فروردین 94 1:41
آره واقعا خیلی حس عجبیه.انشااله همه زن های دنیا این حس درک کنن
مامانی
پاسخ
ایشالا
سما مامان مرسانا
27 فروردین 94 9:03
سلام دوست گلم چه دختر نازى خدا حفظش كنه مررررررسى كه پيش ما هم ميايد با افتخار لينك شدى عزيززززززززززم لطفا شما هم منو بلينك
مامانی
پاسخ
شما هم لینک شدی عزیزم
مامان دیانا
27 فروردین 94 9:57
مادرانه ای که نوشتی بسیار دلنشین بود عزیزم. ولی حیف که ما نصف وقتمونو سر کار هستیم و وقتی طفلی ها صبح از خواب بیدار میشن و با صدای بلند میگن مامانی!!!نیستیم که در آغوش بگیریمشون و بوسه بارانشون کنیم. من که همیشه احساس میکنم به خاطر شاغل بودنم مادری رو در حق دیانا تمام نکردم..... ان شالله سالیان سال در کنار هم خوش باشین و سایه شما پدرو مادر مهربون بالای سر آنیسای قشنگم باشه
مامانی
پاسخ
واقعا منم یه وقتایی خیلی دلم میگیره از شاغل بودنم مخصوصا صبحهایی که به خاطر بردنش به خونه مامانم اینا بد خواب میشه ولی حیف که چاره ای نیست
مامان لیلا
27 فروردین 94 10:02
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدی خدا کوچولوتو برات حفظ کنه
ĸoѕαr
27 فروردین 94 10:38
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری حتما می یام پیشتون
مامان مهلا
27 فروردین 94 10:54
واقعا که هیچ دورانی به شیرینی دوران کودکی نیست حیف حیف که تموم میشه و همش میشه خاطره پس چه خوبه که با بچه ها همراهی کنیم تا فقط و فقط خاطره خوب داشته باشن ازین دوران زندگیشون
مامانی
پاسخ
آره واقعا
آویسا
27 فروردین 94 11:14
مامی الی
27 فروردین 94 11:26
گل گفتي عزيزم واقعا قشنگترين روزهاي عمر آدم همون روزهاي بچگيشه. فكر كن فقط يك روز ميتونستي برگردي به اون روزها.
مامانی
پاسخ
واقعا
اتی مامان
27 فروردین 94 17:56
1000ماشالله به آنیسای شیرین زبونمامانی حرفات خیلی قشنگ بود...ایشالله همیشه زنده باشه
مامانی
پاسخ
مرسی گلم
samira
28 فروردین 94 1:45
عزیزم........... حدا حفظش کنه واقعا این عمر ما هست که داره زود میگذره بچه ها چه زود بزرگ میشند
مامانی
پاسخ
خیلی سریع میگذره
مامان زهرا
28 فروردین 94 20:08
سلام خانمی .خیلی قشنگ نوشتی . ممنون که حرف دل تموم مادرا رو زدی . خدا دختر قشنگتو برات حفظ کنه .بوس برای آنیسای عزیز ومامان گلش
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مبینا
28 فروردین 94 22:42
دوستم سلام پست جالب وبجایی بود عزیزم. من فکر میکنم این دغدغه ی همه مامانا باشه. ایشالله خدا نگه دار همه بچها باشه. بوووووووس واسه جیگمل خاله
کیان
29 فروردین 94 11:44
وای خدا چه دخمل نازی چه لباسهای قشنگی هم تنش کردید. خدا حفظش کنه
مامان رهام
29 فروردین 94 11:46
خیلی قشنگ و ساده و بی آلایش نوشتی خانومی.خوشم اومد زیاااااااااااااااااااد عکسای عید و 13 به درتونم خیلی خوشگل بودن.قربون قرتی خانوم.
مامان نازیلا
29 فروردین 94 13:19
خیلی قشنگ گفتی حرف همه ی مادرا رو زدی واقعا قشنگترين روزهاي عمر آدم همون روزهاي بچگيشه. ببووووووووووس فرشته کوچولوی نازت
مامان ندا
29 فروردین 94 13:38
سلام عزیزم خدا حفظش کنه واستون ...واقعا مادر شدن یه حسیه که با دنیا هم نمیشه عوضش کرد
مامانی
پاسخ
دقیقا
مامان افسانه
29 فروردین 94 15:53
سلام دوست عزیزم از اینکه به وب دخملی من اومدی خیلی ممنونم خیلی فرشته نازی داری خدا حفظش کنه برات حیف این روزهای قشنگ که خیلی زود تموم میشه خوشبحال بچه ها که بچه ان ان شاالله هر روز شاهد بالندگیش باشی
مامان دلنیا
29 فروردین 94 17:38
عزیزم حرفای مادرانت خیلی زیبا ودلنشین بود. ایشالله بهترین لحظه هارو درکنار هم داشته باشین.
مامانی
پاسخ
ایشالا
مامان هانا و آریا
29 فروردین 94 17:54
جونم آنیسای عزیزم داره بزرگ میشه عزیزم دلنوشته هات زیبا بود و خوندنیامیدوارم بتونیم لحظه های لحظه های این دوران و به خوبی پشت سر بگذاریم آنیساجونم میبوسمت
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونیم
مامان مینای آرتین
29 فروردین 94 21:48
با همه وجودم بند بند کلماتت احساس کردم عزیزم... انگار بچ های ما کوذکی ما هستند... آرزو میکنم سایه پر از مهرت همیشه بالای سر آنیسا خانم خوشگل باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم هر روز آنیسا با کاراش و حرفاش منو یاددوران کودکی خودم مینداره و چقدر لذت بخشه ایشالا که سایه شما هم بالای سر آرتین عزیزم باشه
مامان مبینا
30 فروردین 94 12:44
دوست عزیز خوبین؟خوشین؟ بووووووووووووووس واسه عسلچه خاله
مامانی
پاسخ
ممنون گلم شما چطورید ؟ اینم بوس واسه مبینای عزیزم
مامانه ملیکا و محمد اریان
30 فروردین 94 15:06
سلام عزیزم زیبا نوشتی خیلی زیبا انگاری حرف دل من بود
مامان راحله
30 فروردین 94 20:51
الهه مامان مبین
1 اردیبهشت 94 16:58
سلام بهر وی ماهت عزیزم بسیار زیبا بود گلم .... خدا دخمل نازم رو برات نگه داره بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان علی
1 اردیبهشت 94 17:55
سلام دوست خوب وبلاگی.مرسی که قدم به کلبه مجازی ماگذاشتی سال نوتون مبارک ماشاالله چه دخمل ناز وشیرینی وچه توصیف ونوشته زیبایی سلامت باشید ودلشاد نمیدونم ارسال میشه یانه؟ چندبارسند کردم چیزی ننوشت!!!!!!!!
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
خاله
1 اردیبهشت 94 20:09
خیلی زیبا نوشتی !واقعا که تو دنیای بزرگتر ها هیچ خبری نیس! ایشالله که این دخملی رو حفظ کنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان روژینا
2 اردیبهشت 94 8:32
خدا حفظش کنه آنیسای نازمون روسایت سالهای سال بالا سرش باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم
حدیث
2 اردیبهشت 94 10:22
سلام عزیزم روز شما مامان خوب ومهربون هم مبارک خدا انیسا جون خوشگل رو برای شما حفظ کنه
مامان جون
3 اردیبهشت 94 9:16
مامان انیسا جون خیلی قشنگ گفتی واقعا کاش ميشد ثانیه به ثانیه این لحظات را ثبت کنیم ولی .... ایشالله خدا انیسا جون رو براتون نگه داره
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هستیا
3 اردیبهشت 94 9:55
عزیزم حرفات حرف دل من هم بود ....دوران کودکی بهترین دوران زندگی هر آدمیه خدا کنه بتونیم برای بچه هامون بهترین دوران رو به بهترین شکل به یادگار بزاریم آنیسا جونو ببوسید
مامان فتانه
5 اردیبهشت 94 0:09
ای جووووووووووووووونم ...خیلی قشنگ گفتی مامانی
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان راحله
6 اردیبهشت 94 18:03
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامان نیلوفر
8 اردیبهشت 94 15:27
عزیزم خدا حفظش کنه دوست خوبم خیلی قشنگ نوشته بودی واقعاً زیبا بود
✓ مامان زهراღ
18 اردیبهشت 94 23:04
سلام آنیسا جون چقد لباس آخریت بهت میاد ..ماشالله شیطونی هاتم خوشمزس...مشکل دختر دایی مادرته که خیلی تمیز و مرتبه ایشالله همیشه مهمونی ها بهت خوش بگذره عزیزم
مهدیه مامان تبسم
8 خرداد 94 12:44
سلام موفق باشی عزیزم. من خیلی هول از پوشک گرفتن تبسم رو دارم ولی به قوله شما باید به وقتش باشه به سلامتی همیشه شاد باشید
مامانی
پاسخ
آره عزیزم اصلا زود اقدام نکن که بدجور اذیت می شی