آنیسا آنیسا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آنیسا (مانند عشق )

نقاشی آی نقاشی

1394/11/17 10:18
نویسنده : مامانی
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

ظهر کار بودم و دیر از خواب بیدار شده بودم با یه عالمه کار،  آنیسا هم توی دست و پام ،

 نمیدونستم چیکار کنم؟متفکر

تلویزیون روشن بود و داشت شبکه پویا نقاشی آی نقاشی رو نشون می داد یکدفعه

نمیدونم این فکر از کجا اومد به ذهنم،  به انیسا گفتم اگه دختر خوبی باشی و یه نقاشی

خوشکل بکشی میفرستمش شبکه پویا تا نشونش بدن خندونک کلی خوشحال شد و زودی یه

کاغذ و  خودکار دادم بهش و رفتم دنبال کارام - راضی

همین جور که سرگرم کارام بودم یکدفعه یادم به آنیسا افتاذ رفتم تو سالن ببینم چیکار

میکنه ؟سوال

چشمتون روز بد نبینه کاغذ لوله شده بود که به سمت تلویزیون پرتاب شده بود ، وقتی دیده

بود پرتاب فایده ای نداره اومده بود روی میز و کاغذ و میکوبید به صفحه LED تا بره توی

تلویزیون تعجبتعجب

بهش میگم آنیسا چرا اینجوری میکنی  ؟عصبانی 

میگه: مامان بیا کمک کنخسته  چرا این نمیره تو تلویزیون ؟ تعجبکچل

 

خلاصه درس بزرگی آموختم که زین پس قبل از ارائه پیشنهاد به این وروجک ار

تمام زوایا بررسیش  کنم تا دیگر با چنین صحنه ای روبه رو نشوم خنده

 

و چون به وورجک قول داده بودم نقاشی هاشو بفرستم به شبکه پویا و اینکار

شدنی نشدIه بود ،  گفتم در وبلاگش بگذارم تا بلکه به نوعی جبران شده باشد .

 و این هم چند اثر از آنیسای سه ساله بوس

 

 

 

نظرات (33)

مامی آتریسا جون
17 بهمن 94 15:57
واااای عزیز دلم؛ فدات بشم خب آنیسا جون باهوشم میخواسه بفرستدش تلویزیون دیگه جااانم, واقعا باید همه جوانب رو فکر کرد
مامانی
پاسخ
خیلی کارش برام حالب بود
عمه فروغ
17 بهمن 94 18:34
سلام ای وااااااااای کلی خندیدم از دست آنیسا شیوه جدید ارسال نقاشی به تلویزیون هم به دست آنیسا اختراع شد..راحت ..آسان ..بدون پرداخت پول پست به به آفرین به خانم خانوما با نقاشی هاش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم آره دیگه دختر ما کلن اهل اختراع شیوه های جدیده
مامانی
17 بهمن 94 20:14
وااااااای عزیزم خیلی کارش بامزه بوده فقط شانس آوردی تلوزیون سالم مونده
مامانی
پاسخ
اگر دیرتر رسیده بودم احتمالن یه بلایی سرش می اورد با این پشتکاری که من ازش دیدم تا نمی فرستادش تو تلویزیون ول کن نبود
مریم مامان آیدین
17 بهمن 94 20:28
سلااام دوست خوووبم عااااشق این دخملتم با این کارش خیییییلی شکر بوده موقع زور زدن و تلاش برای ارسال حتما خیییلی ببوسش حتما
مامانی
پاسخ
سلام مریم جونم خیلی کم پیدا شدی ؟ مرسی عزیزم آره به خدا انقدر کارش خنده دار و بامزه بود حالا نمیدونستم چه جوری واسش توضیح بدم که اینجوری نیست و باید پستش کنی و ...
مامان ندا
17 بهمن 94 23:37
مامان صفا
18 بهمن 94 10:43
عجب ماجرایی شده روی ماه آنیسا رو ببوسین
مامانی
پاسخ
آره به خدا ببین چه روزگاری داریم حتما عزیزم
مامان صدرا
18 بهمن 94 11:31
اخی چه بانمک من از کارا ونوشته وعکسای انیسا جونی کلی لذت میبرم ودوسش دارم دختر شیطون بلا
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
samira
18 بهمن 94 15:38
عزیزم چقدر شیرینه آنیسا جون
مامانی
پاسخ
حسابی ببوس باران عزیزمو
مامی الی
19 بهمن 94 8:52
اي جونم به اين ابتكار كلي خنديدم. بعد فكر كنيد اگر از همه زوايا هم ميسنجديدين اين راهكار به ذهنتون ميرسيد؟ نقاشي هاش هم فوق العاده است.
مامانی
پاسخ
نه والا عمرا اگه همچین راهکاری به ذهنهم می رسید
مامان فرخنده
19 بهمن 94 10:42
امان ازد ست اين وروجك خوب شد ماماني سريع متوجه شدي وگرنه تلويزيوني ديگه در كار نبود نقاشيت هم خيلي قشنگه دختر باهوش
مامانی
پاسخ
آره خدا خیلی رحممون کرد وگرنه یه تلویزیون دیگه باید میخریدیم
مامان الی
19 بهمن 94 15:28
قربون تو دختر نقاش
مامان نسرین
19 بهمن 94 16:16
خوب اینم یه جورشه دیگه
مامانی
پاسخ
واقعا یه قکر بکری بوده واسه خودش
★مادر بزرگ★
19 بهمن 94 16:39
سلام چه نقاشیهای حالب دستشون درد نکنه
مامان حلما
19 بهمن 94 23:35
اخی چه بانمک امان ازد ست اين وروجك
مامانی
پاسخ
امان ... امان
مامان علی آقا
20 بهمن 94 12:48
من عاشق داستان های آنیسا هستم.خخخخخخ ببوس شیطون بلا رو خوب قول دادی به بچه بفرست دیگه نقاشیش رو وای خدا ترکیدم
مامانی
پاسخ
خاله جون یه کم سبک نقاشیش که قشنگتر بشه ان شاالله می فرستمش ما هم عاشق داستان های شما و علی جون هستیم
مامان فرح
20 بهمن 94 23:48
عزیزم کلی خندیدم ،از دست این دخمل شیطون
مامان مهنا
21 بهمن 94 1:36
ای جان چقدرکارش بامزه بوده وروجک نقاشیشم عالی شده افرین
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آروین
21 بهمن 94 7:46
سلام. ماشاالله به این دختر باهوش با این کارای بامزه
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
مامان لیدا
22 بهمن 94 1:46
ای جونم بازم یه شیرین کاریه دیگه از آنیسا جون وروجک نقاشی هم خیییلی قشنگ بود
مامانی
پاسخ
ماشالا شیرین کاریاش روز به روز در حال پیشرفته مرسی گلم
مامان النا
24 بهمن 94 11:52
وای الهییییی چه کارای میکنه آنیسا جون
مامانی
پاسخ
می بینی خاله جون چیکارا میکنه ؟
مامان فرشته های آسمانی
24 بهمن 94 12:34
سلام خدارو شکر کن خودش نمیخواسته بره تو تلوزیون والا میشکست
مامانی
پاسخ
سلام چه عجب از این طرفا خاله جون اگه یه خورده دیر تر رسیده بودم احتمالن باید خودش و نقاشیشو تو تلویزیون پیدا میکردم
کیان
25 بهمن 94 14:14
آفرین چه نقاشیهایی
مامان سمانه
25 بهمن 94 19:07
واااااااااااااااااااای خدااااااااااااای من چقد خندیدم، ای جوووونم آنیسا ای جوووووووووونم میبووووسمتون
مامانی
پاسخ
سلامی گرم به خاله سمانه عزیزم که حسابی با شیطنتای دختر یکی یه دونه اش سرگرم شده و کل وقتشو پر کرده خوبید ؟ آریسا جونم چطوره ؟ ماشالا روز به روز نازتر و شیرینتر میشه
مامان فاطمه
26 بهمن 94 12:44
سلام عزیزم فدای آنیسا جون....خیلی باهوشو زرنگه دخملی ناز
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم مزسی خاله جون عزیزم من رمز وبلاگتونو ندارم ؟ ممنون میشم برام بفرستی ؟
مهدیه مامان تبسم
26 بهمن 94 19:48
سلام ممنونم که به ما سر زدید.
مامان ریحانه
27 بهمن 94 9:45
سلام عزیزم فدای این دخمل شیرین که انقدر کاراش شیرین و به دل می شینه یعنی خواهر من و تو برنامه هایی داریم از دست این دو تا وروجک نازنینم یه مدت گیر داده بود نقاشیشو بفرستم شبکه پویا ولی خواهر منم مشکل شما رو دارم نقاشیهاش خیلی قشنگ نیست و منم به عناوین مختلف می پیچونمش یه روزم من نقاشیهاشو میذارم تا شاهکاراشو ببینی آنیسای طلا رو از طرف من بچلون و ببوسش
مامانی
پاسخ
سلام ریحانه جونم ایشالا که حال پدر بهتر شده؟ کاش حداقل نزدیک هم بودیم تا این دو تا وروجک شبیه به هم که حرف همو بهتر میفهمن اوقات فراغتشونو با هم میگذروندن آنیسا هم هنوز دست از تلاش برنداشته و هر روز کلی نقاشی جور واجور میکشه و میگه این دیگه خوبه بفرستش شبکه پویا ولی خداییش با تلاش هایی که داشته یه خورده نقاشیشم بهتر شده ببوس نازنین جون عزیزمو
مامان ساناز
27 بهمن 94 12:02
سلام خوبید آنیسا جون رو از طرف من ببوسید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر خوبیم و در حال گذران زندگی چشم حتما عزیزم
مادر
2 اسفند 94 9:30
سلام وبم خراب بود دیگه
مامانی
پاسخ
راست میگیا مگه هنوز درست نشده
مامان سارا
4 اسفند 94 18:05
مرسي خاله جونم
طراحی بهترین تقویمهای 1395
4 اسفند 94 19:58
با سلام خدمت شما مامان عزیز، طراحی تقویم1395 با عکس کودک دلبند شما و با سلیقه شما با نازلترین قیمت، فقط 9000 در ضمن سفارش تبدیل عکسهای کودک شما به صورت آلبوم دیجیتال( موزیک ویدیو) نیز پذیرفته میشود. کافی یک بار امتحان کنید......... سفارش فقط از طریق تلگرام09149947288
مامانی
7 اسفند 94 16:35
خیلی جالب بود وبا حال
مامان مژگان
10 اسفند 94 0:08
آخی عزیزم ... چه ایده ی بامزه ای به ذهنش رسیده😀😀😀
مامان فدیا
26 اردیبهشت 95 12:26
ایول خیلی بامزه بود
مامانی
پاسخ
ممنون گلم